Drodzy Rodzice!
Szukamy chętnych do konkretnych zadań - każda Wasza pomoc jest ważna, liczymy na Wasze wsparcie!
1) Potrzebna osoba do opieki nad nagłośnieniem? (odebranie sprzętu w piątek 10.6, opieka w trakcie pikniku i zdanie sprzętu)
2) Czy ktoś jeszcze jest chętny do pomocy przy rozkładaniu/składaniu stoisk? Mamy już 2 chętnych.
3) loteria/fanty - szukamy chętnej osoby do zaopiekowania się loterią wspólnie z Izą Furtak 4c. W dalszym ciągu zbieramy fanty na tę loterię (informacje o miejscu na portierni)
4) Kto z Was mógłby poprowadzić proste gry i zabawy sportowe? Nauczyciele WF niestety nie mogą, może ktoś z przeszłością harcerską? Służymy pomysłami i materiałami! Sala gimnastyczna z wyposażeniem będzie także do naszej dyspozycji.
5) Potrzebny jest transport maszyny do waty cukrowej: Prokocim/Bieżanów, w piątek wieczór lub sobotę rano - może ktoś z Was mieszka w okolicy i mógłby wesprzeć w tym zakresie? Maszyna zmieści się do każdego bagażnika, zapewniamy bezpłatny parking na podwórku liceum :)
6) Szukamy także chętnych do produkcji waty cukrowej? Będziemy mieć maszynę, watę robimy sami :)))
7) Grill - może ktoś z Was ma sprawdzony grill i mógłby użyczyć go na piknik szkolny?
Chętnych prosimy o mail na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przesyłamy także wstępny ramowy program pikniku:
od 10:00 "Przekaż dalej przeczytaną książkę", akcja 6c (otwarta dla wszystkich, zachęcamy także do przyniesienia własnych przeczytanych książek)
od 10:00 "Drugie życie kamizelki" - można oddać nieużywane mundurki szkolne, zostaną one potem wyprane i przekazane do "otwartej szafy" w szkole
10:30 Wspólne gry i zabawy podwórkowe
11:00 Sekcja smyczkowa, program muzyczny w auli (ok. 45 min)
od 12:00 Grill
12:30 Wspólne gry i zabawy podwórkowe
14:00 Loteria + oficjalne podliczenie zebranych funduszy
15:00 koniec i sprzątanie :)
Przy okazji pikniku będzie można też przeszukać fundusz rzeczy znalezionych w szkole i zabrać ewentualne zguby.
Czekamy na Wasze zgłoszenia!